Verkoopvoorwaarden
& nbsp;
Algemene verkoopvoorwaarden
& nbsp;
preambule
& nbsp;
De site is eigendom van het bedrijf Hermes Depot SAS in zijn geheel, evenals alle rechten met betrekking tot het. Elke reproductie, integraal of gedeeltelijk, is systematisch onderworpen aan de autorisatie van de eigenaren. Hypertext -type verbindingen naar de site zijn echter geautoriseerd zonder specifieke verzoeken.
- Acceptatie van voorwaarden & nbsp;
- Order & nbsp;
- levering
- Return and Exchange
- intrekking & nbsp;
- prijs & nbsp;
- Betaling
- Geschillen
- garantie
- Juridische informatie
- Politique de confidentialité
& nbsp;
De klant erkent dat op het moment van bestellen specifieke verkoopvoorwaarden op dit scherm heeft gelezen en verklaart ze uitdrukkelijk geaccepteerd zonder ze zonder reservering. & nbsp;
Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn de contractuele relaties tussen Hermes Depot SAS en zijn klant, de twee partijen accepteren ze zonder reservering. Deze algemene verkoopvoorwaarden zullen overheersen over alle andere voorwaarden die in een ander document verschijnen, behalve voorafgaande afwijking, express en geschreven.
& nbsp;
Automatische opnamesystemen worden als waardig beschouwd, in aard, inhoud en datum van de bestelling. Hermes Depot SAS bevestigt de acceptatie van zijn bestelling aan de klant op het e -mailadres dat hij heeft gecommuniceerd. De verkoop wordt alleen gesloten uit de bevestiging van de bestelling. Hermes Depot SAS behoudt zich het recht voor om elke bestelling van een klant te annuleren met wie er een geschil is met betrekking tot de betaling van een eerdere bestelling. De informatie die de koper heeft vermeld bij het nemen van de bestelling die deze inneemt: in het geval van een fout in de formulering van de contactgegevens van de ontvanger, kan de verkoper niet verantwoordelijk worden gehouden voor de onmogelijkheid waarin hij het product zou kunnen leveren. >
& nbsp;
Het afleveradres is het adres zoals aangegeven door de klant. Het is belangrijk dat deze informatie eerlijk en compleet is. De klant moet de naleving van de ingevoerde informatie controleren. Hermes Depot SAS kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het ongemak dat wordt veroorzaakt door onnauwkeurige of onvolledige informatie. In het geval van het herschikking zullen alle gemaakte kosten worden gedragen door de klant.
& nbsp;
Na bestelbevestiging verbindt Hermes Depot SAS zich om aan zijn koerier te leveren, alle referenties besteld door de koper. Deze koerier heeft zich per contract met Hermes Depot SAS verbonden om de bestelling te leveren aan het adres van de koper van Hermes Depot SAS. In het geval van een zogenaamde contra-terugbetalingssysteem verbindt de klant zich ertoe de vervoerder of zijn vertegenwoordiger te regelen, het gehele bedrag dat wordt aangegeven tijdens de bestelbevestiging. & NBSP;>>
& nbsp;
Bovendien, voor leveringen buiten grootstedelijk Frankrijk, verbindt de klant zich om alle belastingen te betalen vanwege de import van producten, douanewet Belasting met toegevoegde waarde en alle andere belastingen die verschuldigd zijn onder de wetten van het receptie van het land. & NBSP;
De levering zal worden gedaan door La Poste in Colissimo die thuis of relais wordt gevolgd volgens de transportkeuze van de klant op het vasteland van Frankrijk. Mogelijke vertragingen geven niet het recht van de koper om schadevergoeding te claimen. In het geval dat het pakket niet is teruggevonden (in relais of postpunt) binnen de tijdslimieten, zullen alle gemaakte kosten worden gedragen door de klant.
& nbsp;
Leveringen aan de CEE-landen worden gedaan door La Poste in Colissimo gevolgd Europa. Voor leveringen buiten de EEC worden leveringen gedaan door internationale postdiensten. In het geval van een technisch product zal de klant met name ervoor zorgen dat hij de juiste werking van het geleverde apparaat zal verifiëren om de daaraan verstrekte gebruikershandleiding te lezen. & NBSP;
& nbsp;
In het geval van leveringsvertraging gekoppeld aan de koerier, moet de klant Hermes Depot SAS binnen 10 dagen verzending automatisch verzonden door Hermes Depot verzonden door Hermes Depot SAS op verzenddag, zodat een enquête geopend is. & Nbsp;
& nbsp;
De goederen reizen altijd met het risico van de ontvanger. Controleer altijd uw pakket bij aankomst. De klant is verantwoordelijk voor het controleren van de pakketten bij ontvangst, in aanwezigheid van de bezorger, en moet zonder vertraging aan Hermes Depot SAS en de aangetoond probleem (beschadigde pakketten, enz.) Verklaren. Deze vermelding moet worden gespecificeerd op de aflevering van de koerier. In het geval dat deze aanpak niet wordt uitgevoerd, kon Hermes Depot SAS geen klacht accepteren. & NBSP;
& nbsp;
In het geval van schijnbare defecten profiteert de koper van het recht op rendement onder de voorwaarden in dit document. Worden beschouwd als overmacht ontladen de verkoper van zijn verplichting om te leveren, oorlog, rel, vuur, stakingen, ongevallen en de onmogelijkheid om te worden geleverd. & Nbsp;>>
& nbsp;
Als bij het bestellen een van de items beschikbaar is binnen een langere tijd dan 24 uur tot 48 uur, worden alle items verzonden Tegelijkertijd voor de klant.
& nbsp;
-& gt; Gebieden geserveerd en leveringspercentages:
& nbsp;
De leveringskosten worden vastgesteld volgens de afstand en het totale gewicht van uw bestelling. Om de leveringskosten te achterhalen die op uw bestelling worden toegepast, hoeft u alleen uw aflevergebied te selecteren in het mand -druppelmenu.
& nbsp;
We leveren de volgende gebieden:
& nbsp;
Metropolitan Frankrijk, Monaco, Corse en Andorra:
Deelname aan leveringskosten: van € 3,95
& nbsp;
Onze leveringsmethoden:
& nbsp;
-Colissimo Point intrekking in pickup/pickup station.
Met Colissimo Point trekt u verschillende verwijderingsmethoden voor om uw pakket op te pakken:
-In pick-up estafette kunt u een van de 7.500 lokale handelaren van het pickup-netwerk, in de buurt van uw huis, kiezen of vakantie, waaraan u wilt hebben geleverd. Zodra het pakket door ons is opgesteld, wordt u binnen een indicatieve periode van 48 uur aan u geleverd en wordt u op de hoogte gebracht van de beschikbaarheid van uw pakket per sms en e-mail. Je kunt het dan binnen 10 werkdagen komen verzamelen. Na deze periode wordt uw pakket naar ons teruggestuurd.
& nbsp;
-In pick-up station estafette kunt u een van de 500 automatische opnameducaties kiezen om uw pakket te laten leveren. Gevestigd op uw reis (station, metro, parkeren, winkelcentra, enz.) Ze zijn 7 dagen per week en 24 uur per dag toegankelijk (behalve instructies die onderhevig zijn aan de tijdschema's van handelsgalerijen en transportzones). Zodra het pakket door ons is opgesteld, wordt u binnen een indicatieve periode van 48 uur aan u geleverd en wordt u op de hoogte gebracht van de beschikbaarheid van uw pakket per sms en e-mail. Deze laatste geeft uw opnamecodes op waarmee u uw pakket gedurende 3 werkdagen kunt verwijderen. Na deze periode wordt uw pakket naar ons teruggestuurd.
& nbsp;
-Colissimo Point intrekking-a la poste
a la poste, u kunt de instelling kiezen waarin u wilt hebben geleverd (zonder voorafgaande passage van uw factuur thuis) Onder de 10.000 postkantoren die overal beschikbaar zijn op het vasteland van Frankrijk. Zodra het pakket door ons is opgesteld, wordt u binnen een indicatieve periode van 48 uur aan u geleverd en wordt u op de hoogte gebracht van de beschikbaarheid van uw pakket per sms en e-mail. Je kunt het dan binnen 10 werkdagen komen verzamelen. Na deze periode wordt uw pakket naar ons teruggestuurd.
& nbsp;
-colissimo domicile & nbsp;
Zodra het pakket dat door ons is opgesteld, wordt u binnen 48 uur aan u geleverd, rechtstreeks in uw mailbox. Als het niet groot genoeg is en u afwezig bent, wordt een passerende kennisgeving ingediend zodat u binnen 6 werkdagen op internet kunt kiezen op internet of uw pakket de volgende dag 15.00 uur naar uw keuze kunt verzamelen. Als u geen keuze uitgeeft, kunt u uw pakket in uw bijlage -kantoor herstellen, binnen 15 dagen.
& nbsp;
-& gt; Als u uw pakket niet binnen de tijdslimiet hebt hersteld , na ontvangst van uw pakket op ons terrein, als de inhoud geen schade heeft, kunt u een tweede expeditie van uw Bestel door de leveringskosten opnieuw aan te passen of U kunt een terugbetaling aanvragen. In het geval van een terugbetaling worden de leveringskosten niet vergoed en als de leveringskosten waren aangeboden en daarom gedekt door Hermes Depot SAS, wordt het bedrag van deze kosten afgetrokken van het te vergoed bedrag.
& nbsp;
-Express/chronopost
levering de volgende dag vóór 13.00 uur in uw huis in het vasteland van Frankrijk en Monaco voor een bestelling geplaatst vóór 12.00 uur van maandag tot donderdag- Uitstekende omvangrijke items. In het geval van afwezigheid wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht.
& nbsp;
European and Swiss Union:
Deelname aan leveringskosten: vanaf € 5,90 (Colissimo intrekkingspunt/ postkantoor)
& nbsp;
Internationale levering zoals Zuid-Korea, Japan, Australië, enz ...:
Deelname aan leveringskosten: van € 24
& nbsp;
Alle items kunnen worden teruggestuurd naar Hermes Depot SAS binnen een wettelijke periode van 14 dagen na de receptie van de bestelling. Om dit te doen, moet u alleen op uw voornemen wijzen om een artikel aan ons terug te geven, evenals de reden voor uw terugkeer, naar het volgende adres: contact@comptoirdugeek.com. Het product zal moeten worden geretourneerd in zijn staat en in zijn oorspronkelijke verpakking, intact, in perfecte staat van wederverkoop, vergezeld van alle mogelijke accessoires, taakberichten en documentatie, en niet had moeten worden gebruikt, gedragen of hebben geleden als een minimale achteruitgang , en in een perfecte staat van netheid zijn. De retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Hermes Depot SAS beveelt aan dat de klant wordt verzonden door alle garanties te nemen, zodat het pakket op bestemming en intact arriveert (Colissimo volgde, geregistreerde e -mail, extra verzekering die hem indien nodig garandeert spoliatie of verlies van de goederen, enz ...), de terugkeer die plaatsvindt met het risico van de klant.
& nbsp;
Elke terugkeer moet naar het volgende adres worden verzonden:
& nbsp;
Hermes Depot SAS
108 Chemin de Sainte Hélène
06560 Valbonne
France
& nbsp;
De factuur of de afleveringsbiljet moet aan het pakket worden bevestigd.
& nbsp;
Elk product dat is gebruikt voor persoonlijke of professionele doeleinden, gedragen, beschadigd, onvolledig, gewassen of waarvan de verpakking van oorsprong is verslechterd (( Afgezien van de normale opening van de verpakking) worden niet terugbetaald, uitgewisseld, teruggestuurd naar de afzender. Elk product dat wordt geretourneerd binnen een periode van meer dan 14 dagen na ontvangst van de bestelling, wordt niet terugbetaald, uitgewisseld, teruggestuurd naar de afzender. Elk gepersonaliseerd product wordt niet terugbetaald of uitgewisseld. Elke speciale bestelling (gepersonaliseerde offerte) wordt niet terugbetaald of uitgewisseld. Baby/kind spenen worden niet hersteld of uitgewisseld om hygiëne -redenen. De items die zijn gekocht op verkoop of promoties kunnen het onderwerp zijn van een uitwisseling of een tegoedbon, maar kunnen niet worden terugbetaald.
& nbsp;
in het geval van een uitwisseling op het vasteland van Frankrijk, wat alleen mogelijk is voor hetzelfde artikel op de mode-afdeling, maar in kleur of van verschillende grootte, en onder voorbehoud van de beschikbaarheid van het item, worden de re -expositiekosten bij de klant gedekt door Hermes Depot SAS. Als het gewenste item in ruil duurder is dan het geretourneerde artikel, is een saldo verschuldigd. Anders ontvangt u een prijs van het prijsverschil.
& nbsp;
In het geval van een terugbetaling zal het binnen 14 dagen worden gedaan, behalve voor kostentransport. Als de klant tijdens zijn bestelling profiteerde van een promotievoordeel (lagere prijs, aangeboden verzendkosten, enz.), Zal hij worden vergoed voor de prijs die hij echt heeft betaald of dat hij had moeten betalen als hij niet langer reageert op voorwaarden om ervan te profiteren . In het geval dat de som van de artikelen die door de klant worden bewaard niet langer het bedrag bereikt waarmee hij kan profiteren van de gratis leveringskosten, wordt een forfaitair bedrag van € 4 afgetrokken van het te betalen bedrag (deelname aan de leveringskosten). Noch douanekosten noch de echte verzendkosten van de eerste verzending zullen worden vergoed, zelfs als ze aanvankelijk werden aangeboden.
& nbsp;
Je hebt 14 dagen (van het ontvangen van artikelen) om een mening te geven. De eenvoudige verwijzing van het onroerend goed zonder verklaring of de weigering om te leveren is niet voldoende om uw wens uit te drukken om zich terug te trekken. & NBSP; Retourneer in het geval van een uitwisseling of terugbetaling de nieuwe item (s) in de oorspronkelijke verpakking, intact, in perfecte staat van wederverkoop, vergezeld van alle mogelijke accessoires, instructies voor gebruik en documentatie. Hiervoor moet u het beschikbare opnameformulier invullen: Intrekkingsformulier
In het geval van de uitoefening van het recht van intrekking is Hermes Depot SAS vereist om de bedragen terug te betalen, betaald door de klant, zonder vergoedingen, met uitzondering van retourkosten. De terugbetaling is binnen maximaal 14 dagen verschuldigd.
& nbsp;
De prijs wordt uitgedrukt in euro's. & Nbsp;
De prijs aangegeven op de productbladen omvat geen transport. & Nbsp;
De prijs die wordt aangegeven in de bestelbevestiging is de uiteindelijke prijs, die alle belastingen omvatte en inclusief btw voor Frankrijk en CEE-land. Deze prijs is inclusief de prijs van de producten, de kosten van hantering, verpakking en behoud van producten, transport- en inbedrijfstellingskosten.
& nbsp;
De prijs wordt gefactureerd aan de klant de prijs die wordt aangegeven voor de bestelbevestiging die wordt aangepakt door Hermes Depot SAS. & NBSP;
De prijs van de producten is betaalbaar in contanten op de dag van de effectieve bestelling. & Nbsp; / P>
Betaling wordt gedaan door bankkaart of door PayPal. Met PayPal kunt u online betalen via een bankserver in een beveiligde omgeving.
& nbsp;
De door de klant gevalideerde bestelling wordt alleen als effectief beschouwd wanneer de betrokken bankbetalingscentra hun overeenkomst hebben gegeven. In het geval van weigering van genoemde centra wordt de bestelling automatisch geannuleerd en wordt de klant per e -mail gewaarschuwd. Bovendien behoudt Hermes Depot SAS zich het recht voor om elke bestelling van een klant te weigeren met wie er een geschil is.
& nbsp;
Dit contract is onderworpen aan de Franse wet. Hermes Depot SAS kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade van welke aard dan ook, zowel materiaal als immaterieel of lichamelijk, wat kan voortvloeien uit een storing of onjuist gebruik van de op de markt gebrachte producten. Hetzelfde geldt voor eventuele wijzigingen in de producten die voortvloeien uit fabrikanten. In het geval van moeilijkheden bij de toepassing van dit contract heeft de koper de mogelijkheid, vóór enige juridische stappen, om met name een minnelijke oplossing te vragen met behulp van een professionele vereniging van de tak, van een consumentenvereniging of enig ander advies van Zijn keuze. Er wordt aan herinnerd dat de zoektocht naar de minnelijke oplossing de "korte vertraging" van de wettelijke garantie niet onderbreekt, noch de duur van de contractuele garantie. Er wordt aan herinnerd dat in het algemeen en onder voorbehoud van de beoordeling van de rechtbanken, naleving van de bepalingen van dit contract met betrekking tot de contractuele garantie veronderstelt dat de koper zijn financiële verplichtingen aan de verkoper eert. & NBSP; < / span> < / p >
klachten of geschillen zullen altijd met zorgvuldige welwillendheid worden ontvangen, goed vertrouwen wordt altijd verondersteld te worden in degenen die de moeite nemen om zijn situaties bloot te leggen . In het geval van een geschil zal de klant prioriteit geven aan het bedrijf om een minnelijke oplossing te verkrijgen. Anders, volgens het artikel & nbsp; R631-3, de consument kan een van de territoriaal bevoegde rechtsgebieden in beslag nemen in het kader van het Wetboek van burgerlijke rechtsvordering, of de jurisdictie van de plaats waar hij bleef op het moment van de conclusie van het contract of het optreden van het schadelijke feit.> << /P>
& nbsp;
Hermes Depot SAS garandeert dat alle geselecteerde producten de Franse wetgeving respecteren.
In alle gevallen kan Hermes Depot SAS niet verantwoordelijk worden gehouden voor niet-naleving van de wettelijke en wetgevende bepalingen die van kracht zijn in het land van het land van het land van het land van het land van het land Ontvangstbewijs, de verantwoordelijkheid van Hermes Depot SAS is systematisch beperkt tot de waarde van het ondervraagde product, waarde op de verkoopdatum en dit zonder de mogelijkheid om een beroep te doen op het merk of het bedrijf dat het product produceert.>>>
& nbsp;
in elk geval profiteert de klant van de wettelijke ontruimingsgarantie en verborgen defecten (Art.1625 en volgende van de code civiele) Naast de wettelijke garantie van conformiteit (Art.L217-4) op voorwaarde dat de koper het verborgen defect bewijst, moet de verkoper alle gevolgen wettelijk repareren (Art.1641 en het volgende van het burgerlijk wetboek); Als de koper de rechtbanken aanspreekt, moet hij dit binnen een "korte periode" doen door de ontdekking van het verborgen defect (Art.1648 van het burgerlijk wetboek). U kunt contact opnemen met de klantenservice: 5 dagen per week (van maandag tot vrijdag op kantooruren) naar het telefoonnummer: 04 93 00 19 20 of per e -mail op contact@comptoirdugeek.com
& nbsp;
Intelligentie van de nominatieve informatie die is verzameld voor verkoop op afstand is verplicht, deze informatie is essentieel voor de verwerking en de beoordeling van bestellingen, het oprichting van facturen en garantiecontracten. Het gebrek aan informatie leidt tot de niet -validatie van de bestelling. In overeenstemming met de "gegevensbeschermings" -wet is de verwerking van persoonlijke informatie met betrekking tot klanten aan de Nationale Commissie voor gegevensbescherming verklaard. Le client dispose (article 34 de la loi du 6 janvier 1978) d'un droit d'accès, de modification, de rectification et de suppression des données qui le concernent, qu'il peut exercer auprès de Hermes Depot SAS. De plus, Hermes Depot SAS s'engage à ne pas communiquer, gratuitement ou avec contrepartie, les coordonnées de ses clients à un tiers.
A/ Introduction
Une Politique de confidentialité est un contrat qui décrit comment une société retient, traite, publie et efface les données transmises par ses clients. Chez Hermes Depot SAS, nous accordons de l’importance à la confidentialité des données de nos clients. C’est pourquoi vous pouvez consulter les changements apportés à notre Politique de Confidentialité qui prendront effet le 25 mai 2018 ci-dessous.
B/ Protection de vos données personnelles
Lorsque que vous utilisez nos services, vous nous faîtes confiance pour le traitement de vos données. La confidentialité de vos données personnelles est importante pour nous. Vos données personnelles sont collectées uniquement pour les finalités suivantes :
. Gestion de vos commandes : les données personnelles que vous nous transmettez (nom, prénom, adresse postale, numéro de téléphone, adresse mail) peuvent être transmises uniquement aux prestataires qui contribuent directement à la gestion et au traitement de vos commandes et pour lesquels il est nécessaire d’accéder à vos données personnelles renseignées par nos clients lors de la création et de l’utilisation de leur compte.
. Relation client liée au traitement de vos commandes lorsque cela est nécessaire
. Informations clients relatives aux informations et offres commerciales de Hermes Depot SAS (newsletter, VP, soldes).
Conformément à la loi " Informatique et Libertés ", les données personnelles que vous nous confiées ne sont conservées que pour la durée nécessaire au regard des finalités évoquées précédemment, c'est-à-dire ce pourquoi elles ont été recueillies.
Le traitement des informations nominatives relatives aux clients a fait l'objet d'une déclaration auprès de la Commission Nationale de l'Informatique et des Libertés. Hermes Depot SAS s'engage à ne pas communiquer, gratuitement ou avec contrepartie, les coordonnées de ses clients à un tiers.
C/ Droit d’accès et rectification de vos données personnelles
En application de la réglementation applicable aux données à caractère personnel et conformément au Règlement Général sur la Protection des Données (RGPD), vous disposez d’un droit d’accès, de rectification, de suppression et d’opposition aux données personnelles vous concernant.
L’exercice de ces droits est soumis à certaines règles. Pour exercer un ou plusieurs de vos droits Informatiques et Liberté, adressez-nous votre demande par email en remplissant le formulaire de contact situé sur notre site ou par courrier en nous contactant à l’adresse suivante, en indiquant votre identité (nom, prénom, adresse email) et en mentionnant l’adresse à laquelle nous pouvons vous répondre : Hermes Depot SAS, 45 rue Jeanne d’Arc, 62000 Arras France. Toute demande doit être signée et accompagnée de la photocopie d’un titre d’identité en cours de validité et portant votre signature. Notre réponse vous sera adressée dans le mois suivant la réception de votre demande. De plus, conformément à la loi, vous pouvez communiquer à Hermes Depot SAS les directives particulières que vous souhaitez exercer après votre décès.
D/ Offres commerciales et newsletters :
Vous êtes susceptibles de recevoir par email des informations de notre part concernant notre boutique en ligne ainsi que nos offres commerciales relatives à nos produits. Si vous ne le souhaitez pas, vous pouvez à tout moment vous désabonner de notre newsletter en suivant le lien figurant en bas de chaque email, en effectuant votre demande via notre formulaire de contact situé sur notre site, ou en nous écrivant à l’adresse suivante : Hermes Depot SAS, 45 rue Jeanne d’Arc, 62000 Arras France.
E/ Cookies
Les cookies sont de petits fichiers qui sont créés et insérés sur votre ordinateur lors de la consultation des sites internet qui utilisent des cookies, et ce afin d’en faciliter la navigation. Les cookies vous aident par exemple à suivre vos mouvements sur les sites que vous avez consultés, à reprendre là où vous vous êtes arrêté, à conserver vos articles dans votre panier etc…
Les cookies vont aussi enregistrer des informations comme par exemple vos habitudes de navigation. Ces données sont ensuite collectées et transférées sur un serveur de Google. Une fois enregistrées, elles seront analysées afin de faciliter votre navigation mais aussi de vous proposer des publicités qui vous correspondent.
Hermes Depot SAS utilise des cookies uniquement pour faciliter votre navigation.
Vous pouvez choisir à tout moment de bloquer ou de désactiver l’installation et l’utilisation des cookies par un simple paramétrage de votre navigateur internet. Veuillez noter que tout paramétrage sera susceptible de modifier votre navigation sur notre site internet, certaines parties de ce site nécessitant l’utilisation de cookies.
Pour obtenir des informations sur vos différentes options concernant la gestion des cookies selon votre navigateur, veuillez consulter l’aide ou les services de soutien suivants :
Safari: Préférences > Sécurité
Firefox: Outils > Options > Confidentialité > Histoire > Paramètres personnalisés
Chrome: Paramètres > Afficher les options avancées > Confidentialité > Paramètres de contenu
Internet Explorer: Outils > Options Internet > Confidentialité > Paramètres
Les cookies ont une durée de vie limitée à treize mois.
Pour plus de précisions, l'utilisateur peut également consulter le site de la CNIL et notamment la page :
https://www.cnil.fr/fr/cookies-les-outils-pour-les-maitriser
Pour plus de précisions concernant le Règlement relatif à la protection des personnes physiques à l'égard du traitement des données à caractère personnel et à la libre circulation de ces données, et abrogeant la directive 95/46/CE (règlement général sur la protection des données), l’utilisateur peut également consulter le site de la CNIL : https://www.cnil.fr/fr/reglement-europeen-protection-donnees
© Hermes Depot SAS 2021